13.09.16

COSMETICS FAVOURITES | Naturalium

Už jste slyšeli o produktech značky Naturalium? Já jsem si jejich produkty zamilovala, a to zejména díky jejich vůni. Zatím jsem vyzkoušela jen sprchové gely, zejména ten kokosový jsem si oblíbila nejvíc. Ale všechny voní opravdu božsky. V nejbližší době určitě plánuji i nákup tělového mléka.

Na druhou stranu, jsem někde četla, že některé jejich výrobky obsahují ropné látky škodící pokožce, ale já jsem na sobě žádné změny k horšímu nespozorovala, navíc nevím, co je na tom pravdy, takže výrobky používám vesele dál a vše je zatím bez problémů. Myslím, že určitě stojí alespoň za vyzkoušení!

Produkty lze zakoupit na parfums.cz a více se o produktech dozvíte na naturalium.com

Používátetaké tuto kosmetiku? Pokud ano, který produkt máte nejraději?



1 komentář:

  1. Na tuto kosmetiku se už dlouho chystám, ale ještě jsem se nerozhodla pro vůni :-))

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za každý komentář!