04.09.15

NEW IN | EOS coconut milk lipbalm

Jelikož teď mám velmi silné kokosové období a všechno kokosové, co mi přijde pod ruku musí být okamžitě moje, jsem včera ulovila tenhle EOS balzám na rty s vůní coconut milk (kokosové mléko). Je to 99% přírodní produkt obsahující přírodní oleje, hydratační bambucké máslo a vitamíny C a E. Balzám by měl vyživovat rty, které by měly být okamžitě měkčí a krásnější. Narazila jsem na něj úplně náhodou v kamenném obchodě parfums.cz (OC Letmo, Brno), ale dnešním dnem by se EOS balzámy měly prodávat již v drogeriích DM, ale ne s tak velkým výběrem. Musím říct, že za balzám si poněkud připlatíte (než za klasický balzám), ale jestli se to vyplatí zatím nemůžu posoudit. Zatím jsem jen unešená z vůně balzámu.

1 komentář:

  1. ten mam presne aj ja a je uplne uzasny!


    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnice :) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za každý komentář!