03.09.15

COSMETICS FAVOURITES | VS products



'Forever pink' tělové mléko a parfém jsem vyzkoušela jako úplně první výrobek od VS. Tělové mléko dokonce ještě mám (tolik ho nepoužívám) a parfém mi bez problému vydrží i rok. Tělové mléko i parfém mají stejnou vůni pink tuberose (řůžová tuberóza) a pear (hruška). Je tolik vůní od VS, stačí si vybrat vaši oblíbenou. Já tyhle dva produkty dostala jako dárek, přímo z Ameriky. A dlouho potom jsem ještě ani netušila, že se dají koupit i tady u nás na parfums.cz. Od té doby používám velice ráda a často tyhle parfémy od VS.



Jako další dva parfémy jsem vyzkoušela 'pure daydream' a 'sheer love'. 'Pure daydream' s vůní pearl orchid (orchidej) a pink currant (růžový rybíz). 'Sheer love' s vůní white cotton (bílá bavlna) a pink lily (růžová lilie) a musím říct, že tahle má velice silnou až nezvyklou vůni. Zkrátka záleží jen na vás jakou vůni si vyberete, každému voní něco jiného. Ale jako produkt určitě doporučuji k vyzkoušení!


Jako další bych ráda koupila tyto dva parfémy, které jsem si vyhlídla. 'Moonlight dream' s vůní honeysuckle (zimolez) a aquatic orchid (vodní orchidej), a hlavně 'coconut passion' s vůní vanilla (vanilka) a coconut (kokos), protože jsem si v poslední době víc než jen oblíbila kokos a vše s ním spojené.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vděčná za každý komentář!