05.08.15

COSMETICS FAVOURITES | Make up

Gabriella Salvete - Matte (skin balancing foundation matte finish)
S tímto make upem jsem byla opravdu vždy spokojená, používala jsem tuto značku nejméně 2 roky. U tohoto make upu je velkým plusem to, že nepotřebujete pudr, jinak taky velmi dobře kryje (pihy, červené flíčky,...)



Rimmel - Match perfection (light perfecting radiance foundation)
Tenhle make up jsem si koupila nedávno a nemůžu si jej vynachválit. Zakryje opravdu vše, ale na rozdíl od předchozího make upu se po něm pleť opravdu leskne a je tedy zapotřebí použít i pudr.



Dermacol - Toning cream
Tónovací krém od Dermacolu je nutno pořádně rozetřít, aby nevznikaly na tváři fleky (raději pod něj používejte aspoň nějaký obyčejný krém, aby se lépe rozetíral). Tento krém není úplně špatný, ale úplně nejlepší taky ne.

1 komentář:

  1. vypadají skvěle, ale já makeupy nepoužívám.. jsem na to moc líná :D: )

    PS: Pokud máš opravdu zájem o tu knihu Diamanty nosí smrt, tak ti jí klidně prodám :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za každý komentář!