06.02.15

COSMETICS FAVOURITES | Tangle Teezer

V poslední době jsem si hrozně oblíbila Tangle Teezer, který jsem dostala k Vánocům. Já měla vždycky dlouhé vlasy a vždycky jsem měla problém s jejich rozčesáváním, to vyřešil právě Tangle Teezer. Díky němu mi už nevypadá polovina vlasů při rozčesávání. Jedniné mínus - štětinky na něm se rychle ohýbají, nejsou totiž tak pevné, aby vydrželi nápor mých hustých vlasů :D Ale jinak tenhle produkt opravdu doporučuji.

Máte také Tangle Teezer? Jste s ním spokojeni?

1 komentář:

  1. Mám taky poměrně husté vlasy. I když je mám jen pod lopatky, platím u kadeřnice dvojnásobek za obarvení, protože jich je na dvě hlavy. Když jsem si loni nechala dělat ombré, tak jsem dokonce platila jakoby za tři nabarvené hlavy (zní to divně :D). Proto už nejspíš dva roky otálím s jeho koupí, všichni si ho chválí, ale já se bojím, že bych ho během chvíle dokázala zničit, tedy spíše... nápor mých vlasů. :-D

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za každý komentář!